De komst van het nieuwe jaar (en aan de start van dit PERPLEKS avontuur), doet ons nadenken wat en wie we willen bereiken in 2023. Met onze standaardmodellen willen we ons richten op 2 doelgroepen:
jong-volwassenen/yuppies
Door de ongeziene prijsstijgingen op de woningmarkt worden de huizen steeds duurder maar ook steeds kleiner. Toch blijft de behoefte naar voldoende ruimte vooral in deze doelgroep sterk aanwezig. Wij willen aan deze behoefte tegemoetkomen door een betaalbaar product aan te bieden die op een uiterst efficiënte manier kan geplaatst worden.
Professionals
Bijkomend willen wij ons ook richten op professionals die nood hebben aan extra werkruimte die gemakkelijk bij de bestaande woning kan geplaatst worden. De gezondheidscrisis van de afgelopen jaren heeft de werkstructuur in vele bedrijven door elkaar gehaald. Het thuiswerken is vandaag niet meer weg te denken. Extra ruimte die als ‘homeoffice’ dient, is een ‘nieuwe’ behoefte bij verschillende huishoudens.
Gezien we ook ruimtes op maat creëren, willen we uiteraard ook mensen bereiken die niet per se binnen deze doelgroepen vallen, maar met een specifieke bij ons komen.
Verder rest er ons enkel nog de beste wensen voor 2023. Dat al jullie dromen mogen uitkomen! Wij bouwen alleszins verder aan onze PERPLEKS-droom het komende jaar.
Feestelijke groetjes,
Jonas & Dries